۷ پاسخ

من امروز رفتم ۳۳ هفته ۲ روز ۱۹۰۰ گفت خوبه بازم چیزا تقویتی بخور

من ۳۲ هفته یک کیلو هفتصد هشتاد گرم بود

برا چی انقدزود

2/100

من ۳۳ هفتخ زایمان کردم ۲۲۴۰ بود

دو کیلو بود

من ۳۲ رفتم ۲کیلو ۹۰ گرم بود نمیدونم خوبه یا ن

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی