تو۳۳ هفته ۱۸۵۰ خیلی کمه؟

۵ پاسخ

واسه من ۱۶۰۰بود‌ک‌گفت‌کمه

وا نه عالیه

عزیز اصلا وزن جنین براتون مهم نباشه فقط سالم باشه همین

من 32و دوروز 1900بودم

نه کم نیست خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد