۱۱ پاسخ

بزرگشو بگیر

من هم براون دارم هم اونت جفتشون سر پهن و عالین

اونت و بی بی لند یکیه
اینا بزرگشونم هس دیه

اونت بهترین مارکه

ناخونات چقد قشنگه
لاک بزن

من از این مدل خریدم

تصویر

این شیشه شیر عالیه بزرگترشو بگیر دوباره

قطعا اونت بهترینه

دکتر بروانز از هر شیشه شیر که بگی بهتره
من هم اونت داشتم هم بروانز ، اونت بچه خیلی باید مک بزنه اذیت میشه

اونت فقط

من دکتر براون سر پهن از اول استفاده کردم و خیلی راضیم الانم سایز بزرگشو گرفتم براش

سوال های مرتبط