من۳۱هفته۱۷۹۰بود
صدک ۵۵ یعنی ۵ درصد هم از میانگین وزن نینی های همسن خودش بیشتر هست. عالیه وزن نینی نگران نباش.
ینی وزنش نرماله ن کمه ن زیاد
من امروز سونو دادم 2600ولی نوشته +-300
نمیدونم دقیق چند میشه.
امروز خیلی کم تکون خرده نگرانم کمرم درد میکنه زیر شکممم درد میکنه پهلو چپم درد داره
بستنی بخور کباب اگه شرایطش هست خوبه انشااله وزنش عالی عالی بشه به دنیا بیاد زیر سایه پدر ومادر
نه عزیزم خوبه وزنش من ۲کیلو بود گلم
ولی برا ۳۴ هفته کم نیست ۲۲۰۰
صدک ۵۵ ،عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.