خانوما صدم یعنی چی میگن تو سونو صدک فلان شمارس

۳ پاسخ

درصد رشد بچه هست بین ۵۰تا۹۰ خوبه

اها خیلی ممنونم

ینی بین ۱۰۰ بچه، بچه شما در چه رده‌ای از رشد قرار داره

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی