واسه بچهاتون پول ریختن؟؟؟

۱۳ پاسخ

برا ما نریختن میگه برا بچه های که وزن و قدشون نرماله نمی ریزند ملاکشون وزن بچه هست ولی کسی نیست بپرسه شکم این بچه رو با چی سیر می کنی با گوشت سیر می کنی یا مثل ما باشیربرنج فقط ملاکشون وزنه

نه والا زیر دوسال رو دو بار گرفتیم این هم که جدیده میگن طبق دهک میدن هم به ما تدادن برا زیر پنج سال

نه دو ماهه قط شده فقط زیر دو ساله

مادهک ۴هستیم اماتاحالا هربارزدیم به ماتعلق نگرفته

اگه یسنا میگی نه دیگه واسه ما نریختن

ازکجابفهمم ریختن

میگم این طرح یسنا رو بعد چند ماه حاملگی میدن من الان چهار ماهم ولی تا الان ندادن

ن ولله نریختن

نه برا ما که نریختن

اره سه چهار شب پیش،650 برای بچه ها ریختن

اگه طرح یسنا رو میگی آره خرجم شد🤭🤭

طرح یسنا میگی

چه پولی

سوال های مرتبط

مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی
مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی
مامان آرسام. مامان آرسام. ۲ سالگی