منم سونو اتوماتای ۱۸هفته رفتم فانلینگ بودم و اورژانسی سرکلاژ شدم
۳۹هفته زایمان سزارین کردم
چون دکترم نتونست نخ سرکلاژو بازکنه گفت سرکلاژت خیلی بالاس بس تحرک نداشتم
منم قبلنا استرس داشتم و همش سرچ میکردم خدارو شکر تااخرش رفتم
منم از هفته 15 سرگلاژ شدم 38 هفته و 2 هم سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.