۲ پاسخ

منم سونو اتوماتای ۱۸هفته رفتم فانلینگ بودم و اورژانسی سرکلاژ شدم
۳۹هفته زایمان سزارین کردم
چون دکترم نتونست نخ سرکلاژو بازکنه گفت سرکلاژت خیلی بالاس بس تحرک نداشتم
منم قبلنا استرس داشتم و همش سرچ میکردم خدارو شکر تااخرش رفتم

منم از هفته 15 سرگلاژ شدم 38 هفته و 2 هم سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان خِش و پِش🫀🖇️ مامان خِش و پِش🫀🖇️ ۱ سالگی