میگن پسر سمت راست دکتر چنسال پیش ب مامانم گفته بود
بستگی داره کدوم تخمدانت تخمک آزاد کردا که تبدیل به جنین شده اما خب قدیمیا میگن پسر راسته دختر چپ. من دخترم چپ بود این یوی راسته ولی جنسیتش رو نمیدونم
فکر نکنم ربطی داشته باشه باز من شنیدم سمت راست دختره ولی به این چیزا نیست
من از دکتر سونو پرسیدم کدوم سمته گفت اصلا سمت چپ و راست نداریم رحم وسطه
بچمم تو عکس سونو وسط بنظرم
عزیزم اینا حدس گمان ولی بر اساس حرف تجربه می کن جنین پسر چون به جای گرم نیاز داره سمت کبد می ره می شه راست همه اینا احتماله
ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.