تو سزارین چند هفته زایمان کردین یا میکنین؟

۸ پاسخ

هرچی بیشتر بمونه بهتر

من ۳۸هفته ۶رور

من 38 هفته و ۶ روز زایمان کردم

از اخر ۳۷ میشه ولی بیشتریا ۳۸ میکنن

۳۷ هفته و ۶ روز

من انشاالله۳۸هفته و۱روز

۳۸ هفته پنج روز قراره سزارین بشم

من سز نیستم اما 38 هفته 3 الی 4 روز زایمان میکنن فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد