منم سزارین دومی هستم دکترم ۳۷ هقته و۳ روز نوبت داده یعنی شنبه
به من 38 گفته برم بیمارستان، میشه 1فروردین🤦🏽♀️
من یکشنبه نوبت سزارین دارم
۳۸ هفته و دو روز
۳۸ هفته
تاپیکام ببین گلم🥰😍کرجم
مگه سزارین اول با دوم فرق داره؟اخه منم سزارین دومیم بعد دکتر منم ۳۷ هفته و ۵ روز وقت داد من تعجب کردم چرا زود وقت داده
دکترم گفت ۳۷ هفته اما ممکنه رودتر هم بشه درد شکمی وفشار رو رحم باشه
من هم دومی و هم این بار سومی ۳۸ هفته و ۱ روز دکتر نوبت بهم داده
۳۸ و ۳ روز این حدود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.