۹ پاسخ

منم سزارین دومی هستم دکترم ۳۷ هقته و۳ روز نوبت داده یعنی شنبه

به من 38 گفته برم بیمارستان، میشه 1فروردین🤦🏽‍♀️

من یکشنبه نوبت سزارین دارم
۳۸ هفته و دو روز

۳۸ هفته

تاپیکام ببین گلم🥰😍کرجم

مگه سزارین اول با دوم فرق داره؟اخه منم سزارین دومیم بعد دکتر منم ۳۷ هفته و ۵ روز وقت داد من تعجب کردم چرا زود وقت داده

دکترم گفت ۳۷ هفته اما ممکنه رودتر هم بشه درد شکمی وفشار رو رحم باشه

من هم دومی و هم این بار سومی ۳۸ هفته و ۱ روز دکتر نوبت بهم داده

۳۸ و ۳ روز این حدود

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی