۳ پاسخ

من ریزش وحشتناک داشتم الان ۵ماهه قرص پرییورین میخورم خداروشکر خیلی خیلی کم شده

من که رفتم کوتاه کردم حداقل موی کوتاه بریزه روی زمین

وایییی منم دارم کچل میشمممم دیگه دو روز پیش رفتم دوتا قرص بهم داد دکتر داروخونه

سوال های مرتبط