مگ شیشه ای بود؟؟؟ میگن شیشه ای خوب نیست....مربی دوره بارداریم میگفت خوب نیست چون وقای شیر میریزی توش همه چربیا رو ب خودش میگیره....مثه وقتی شیر میرزیم تو لیوان میبینیم ک دورش نقطه نقطه چسبیده
با سرنگ بده
اینطور مواقع میگن ها زاپاش داشته باشین خونتون
برو داروخونه بخر دختر هیچ کاری نمیشه کرد
کلا یدونه شیشه شیر داشت؟؟؟؟
شیشه ای نخر خب میوفته میشکنه
هیچی یکی دیگ🙁😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.