۷ پاسخ

گلم اگه وزنش خوبه شروع نکن ۴ ماهگی خیلی زوده اواخر ۵ شروع کن فعلا شیر بهترین غذا برای بچه هست من بچم پیش بهترین دکترا بردم با اینکه زود ب دنیا اومد و وزنشم کم بود میگفتند فقط شیر

من فردا پسرمو میبرم وزن میکنم

دختر شمام ۱۹ مهر دنیا اومده؟😍

دوستم ۳ماهگی شرو کرده ماشاءالله انقد تپله بچه انگار یه سالشه

هر وقت تمایل داشت به غذا خوردن
مثلا دست ببره سمتش
یا با دیدن خوردن بقیه اونم تحریک به خوردن بشه
یا بتونه بشینه
اینا علایم شروعشه
در کل بهتره از ۶ شروع بشه
۴ زوده

من از چهارماهگی آب برنج دادم بهش روزی ۹۰ سی سی خیلی تو وزنش تأثیر داشته
الآنم کم کم دارم فرنی میدم که تا یک ماه میگن اثری ندارع فقط واسه امتحان هست نه سیر کردن بچه
ان شالله هفت به بعد تأثیر واقعی غذا دیده میشه

فعلا تاثیری نداشته

سوال های مرتبط