۹ پاسخ

ربطی نداره اولا به قوت شیر مادر بستگی داره اگه شیرت مقوی باشه اتفاقا شیر مادر خیلی بیشتر وزن میده دوم اگه میبینی دیرتر وزن میگیرن بچه هایی که شیر مادر میخورن بدنشون قوی تره و بیشتر شیر میره برای تقویت سیستم ایمنیشونو استخونشون پر نیشه اما بچه های شیر خشکی همگی فقط تپلو میشنو استخونشون سنگین نیست

پسر من از اول شیر خودمو خورده و وزن گیری‌ش عالی بوده

منم شیر خودم و میدم وزنش عالی

والا منو خواهر دوستم با فاصله ۳ روز زایمان کردیم اون شیر مادر میده من خشک ماشاالله بچه اون تپل مال من لپای الکی توربان و کلاه می‌ذاره میاد بیرون

من شیر خودمو میدم وزنش خداروشکر خوبه

من شیر خودمو میدم وزنش نرماله

دخترمن شیرمادرخورد بااینکه شیرم خیلی کم بود باوزن ۲۷۰۰ چهارماهگبش شد۸کیلو
پسرم شیرخشکیه و باوزن ۳۷۰۰ چهارماهگیش ب زور به ۸ رسید
یاژنتیکیه یا واقعا شیزمادر وزندهیش بیشتره

پسر من شیر خشکیه واصن اضافه وزن نداره

کاملا اشتباهه وزنگیری ژنتیکیه

سوال های مرتبط