بچه ها با شیر مادر بهتر وزن میگیرن یا شیرخشک؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم گاباپنتین دادی ب بچت بهترشد

من همیشه شنیده بودم با شیرخشک... ولی دخترم یک ماهه شیرخشک میخوره کلا ۲۰۰ گرم زیاد کرده... تا وقتی شیر خودمو میخورد ماهی ۱۳۰۰ اینا زیاد میکرد

اکثرا با شیرخشک ولی واقعا بستگی به خود بچه و ژنتیکش داره.

شیرخشک قطعا

بستگی ب شیری داره ک ب بچه بیوفته یانع

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی