۲ پاسخ

واسه ده کیلو استا باید ۵سیسی بدی ۴ساعت بعدش بروفن ۳ سیسی اینجوری میدن

ببرید متخصص اطفال علت تب رو بررسی کنن تب ممکنه از عفونت باشه

سوال های مرتبط

مامان عمران جان مامان عمران جان ۲ سالگی
مامان اِلوین مامان اِلوین ۲ سالگی