هفته دیگه یکشنبه نینی دنیا میااااد💙🥹

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم به سلامتی😍

منم فردا میرم بستری برای دوشنبه😍🌸🌳🍑

بسلامتی عزیزم من سه شنبه میرم واسه عمل الان کل تنمو استرش برداشته دلم‌شور‌میزنه 🥺🥲

به سلامتی عزیزم به آغوش بگیریش .....
تامیتونی ازخوابت لذت ببر...
که بعداز به دنیا اومدن نینی خوابیدن به این راحتیا نیست

به سلامتی عزیزم
پیش کی

ای ننهههه
نی نی منم هفته بعد شنبه

انشالله ب سلامتی و دل خوش.الحمدالله
خوش بیاد😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی