سلام خانمای گل 11 هفته و 5 روز خوبه برم آن تی؟

۵ پاسخ

۱۲ هفته ویکی دوروز بری بهتره

منم یازده هفته و پنج روز رفتم ولی تو این تی دوازده هفته و چهار روز بودم...

۱۲ هفته بهترین تایمشه. دلیلشم اینه که واقعا جنین درست شکل گرفته و دقیق تر انتی میگیرن

آره برو

بزار دوازده هفته به بعد برو

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی مامان جوجو علی هفته چهاردهم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان پسر کوچولو 👼 مامان پسر کوچولو 👼 ۷ ماهگی