۶ پاسخ

چرا خطر ناکه
چی گفتن مگه🙄

منم ۲۸رفتم دیگه نرفتم
بهم گفت فعلا نیازی نیست تا ۳۴هفته 🫠

نیازی به سونوگرافی نداری تا هفته های آخر ولی باید الان دو تا س هفته یکبار بری پیش دکتر ک چکاپت رو انجام بدی

هفته دیگه برو یا 36 هفته
منم 25 هفته رفتم سونو تاا 36 هفته نرفتم دیگه

من هفته ۳۰رفتم سونو دیگه نرفتم تا حالا ولی هر دو هفته میرفتم مطب دکتر سونو میکرد چک میکرد بچه رو

معمولا از ماه هفت هر دو هفته باید رفت ویزیت بشی تو ماه نه هم هر هفته بنظر من تو این هفتت برو ک اگه نیاز به سونو برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی