چرا خطر ناکه
چی گفتن مگه🙄
منم ۲۸رفتم دیگه نرفتم
بهم گفت فعلا نیازی نیست تا ۳۴هفته 🫠
نیازی به سونوگرافی نداری تا هفته های آخر ولی باید الان دو تا س هفته یکبار بری پیش دکتر ک چکاپت رو انجام بدی
هفته دیگه برو یا 36 هفته
منم 25 هفته رفتم سونو تاا 36 هفته نرفتم دیگه
من هفته ۳۰رفتم سونو دیگه نرفتم تا حالا ولی هر دو هفته میرفتم مطب دکتر سونو میکرد چک میکرد بچه رو
معمولا از ماه هفت هر دو هفته باید رفت ویزیت بشی تو ماه نه هم هر هفته بنظر من تو این هفتت برو ک اگه نیاز به سونو برات بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.