۱۰ پاسخ

اره عزیزم مبارکه !

تبریک میگم عزیزم ان شالله که روزی همه چشم انتظارا♥️اره عزیزم استرس به خودت نده طبیعیه

بله عزیزم درد پریودی اوایل بارداری طبیعی هست البته خیلی شدید نباشه
مبارک باشه عزیزم ای یو ای کردی مثبت شد 😍😍

سلام عزیزم منم این ماه ای یو ای کردم تو‌چند روز بعد از ای یو‌ای تست زدی؟؟ علائمت چی‌بود؟

مبارکه عزیزم 😍🤪

اره کلا درد پریودی طبیعیه

برات دعا میکنم
فردا آزمایشات مثبت بشع

مبارکت باشه عزیزم😍

مبارکه بسلامتی گلم

از پریودت چند روز گذشته

سوال های مرتبط

مامان nanaوسس تند💞👶 مامان nanaوسس تند💞👶 هفته شانزدهم بارداری