بچها حتما باید بچه رو قنداق کرد

۱۳ پاسخ

پسر من با قنداق راحت میخوابه
انقدر خودشو تکون میده وقتی بازه
قنداق میکنم دیگه خودشو بیدار نمیکنه

عزیزم قنداق سبک بچه راحت تر میخوابه از دل درد جلوگیری میکنه کسایی که بچه رو بغل میکنن و بلد نیستن خیالت راحت به ستون فقراتش فشار نمی یاد سفت مثل قدیمیا قنداق نبدن

برای خواب راحت اره ، البته فنداقی که دستا بسته باشه ولی پاها باز باشه

قنداق فرنگی بگیر بهتره راحت میخوابه شبا دیگه تو خواب نمی پره

من پسرمو تا یکی دوماه قنداق کردم البته دستاشو آزاد میذاشتم از کمر ب پایین خیلی رو خوابش تاثیر می‌ذاره خوب میخوابن

من نکردم

من نکردم

من نکردم حس میکنم‌بچه خفه میشه انگار تو قفس

برای خواب راحت تر عزیزم. چون وقتی میخوابه بدون قنداق یهو میپره دس تو پاشو تکونومیده . تایم خوابش کوتاهه اینجوری. قنداق چسبی بگیر یا با یه روسری بزرگ دورش بپیچ بدون بند

اما میگن تا سه ماهه فقط

هر کس یه جور راحته عزیزم
من کی کنم

قنداق کنی راحت میخابه

من نکردم

سوال های مرتبط