۱۲ پاسخ

سلام منم امروز ۴۰ هفتم کامل شدم ولی دردی ندارم

سلام عزیزم تنها نیستی که 😁😁😁✋✋✋

بهت گفتن بچه وزنش چقدره

زایمان اینجوریم سخته. کلی درد باید تحمل کنی

رابطه بدون جلوگیری داشته باش

دکتر خودت باید براشون بنویسه. من دکتر خودم نوشت اوناام انجام دادن. ختم بارداریم دلیل میخواد وگر نه که میگن تا ۹ ماه ۹ روز باید کامل شه .‌..
بزار بمونه. گناه داره. وقتی مشکلی نداری خدارو شکر. درسته داری اذیت میشی می‌دونی داری الان چه دردایی تحمل می‌کنی ولی تا نی نی اونجا راحته بزار باشه جون میگیره با وزن عالی به دنیا میاد.

عزیزم نی نی پسره

یه قرص هست به اسم گل مغربی اون عالیه هم میتونی خوراکی استفاده کنی هم مثل شیاف واژینال دهانه رحم رو نرم میکنه.
من تو کلاس های امادگی زایمان که میرم مامام گفت هفته ۳۷ به بعد استفاده کن

انشالله که دردت شروع میشه. به امید خدا زایمان راحتی داری.

عزیزم نزدیکی بدونه جلوگیری داشته باش. بشین پاشو انجام بده.
من تو بیمارستان رو ۵ مونده بودم دکتر کلی بشین پاشو داد خودش باز شد......

همین حالت من بود و بدون درد بستری شدم ولی خیلی سخت بود بچه ی اولته ؟

میگن شربت خاکشیر خیلی خوبه
غلیظ درست کن بخور

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی