خانوما اگ واکسن بچه رو نریم بزنیم چی میشع؟

۶ پاسخ

هیچ طور نمیشه نگران نباش نزدی هم نزدی عوارضش بیشتر فایدشه

برو حتما ، چه کاریه
۴ ماهگی راحت تره

واکسن جلوگیری میکنه از ضعیف بودن سیستم ایمنی از اینکه هر بیماری نگیری .هر میکروبی وارد بدن نشه خیلی مهم خدای نکرده اگر سرخکی چیزی بگیره بچه چون سیستم ایمنیش ضعیف از بین میره

من پرسیدم دکترگفت اگه درآینده خدای نکرده مشکلی ازجانب فلج اطفال، سر،،،و،،،،
بگیره ماهیچگونه مسئولیتی نداریم و امکان داره دارو بهت ندن برای درمان

کلاس اول همروباهم میزنن براش تو ی واکسن
ولی چرانزنی عزیزم

ظلم کردی به بچت

سوال های مرتبط