۷ پاسخ

آره خیلی بده ولی باید خودت خوابشو تنظیم کنی،من ۱ میخوابه تا ۱۰ یا ۱۱ که خودم بیدارش کنم

خب بچه بيكاره خستگي نداره در طول روزم زياد ميخوابه واسه همينه صبح زود بيدار ميشه😍ميدونم اذيت كنندس اما ديگه سعي كن با روش خوابش پيش بري

اره خیلی بده 😓

پسر منم ۶دیگه بیداره

واسه مدرسه راحت میشی😂

دقیقا دختر منم.مخصوصا جمعه ها😭

شب کی می‌خوابه

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی