بچه‌ها تیروئید خطرناکه🫥
اصلا چی هست

۴ پاسخ

من ده سالی هست تیروعیدمو عمل کردم دراوردنش الان قرص میخوردم

برای من کم کار قرص میخورم

اره برای خودت در حالت عادی از ریخت میندازه ولی در بارداری حتی ممکن جنین هم سقط بشه

تیروئید یک هورمون مهم برای ساختار مغز جنین هست اگه کم کاره باید حتما بری پیش متخصص

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیستم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری