سلام دوستان تیروئید 4/7خیلی خطرناکه؟

۵ پاسخ

دارو میده بهت

نه دارومیده رفع میشه

ببین عزیزم
منم کم کارم
دکترگفت باااایدعددت بیادزیر3
یعنی بشه2.
من ازاول بارداری صبح ناشتاهرروزیدونه خوردم،اکی شدزود
الانم۱/۲۲شده
حواست باشه تیرویید کم کارروی ذهن بچه تاثیرمیذاره

واسه من ۸ بود یکماه خوردم شده ۴ دوباره داروداد که بخورم گفت بایدبه ۱تا۲ برسونی دوز دارو روبالا برد

نه ۱۰.۱۲ بالاتر خطر داره فکنم
پرکاری یا کم کار

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لپ لپی مامان لپ لپی هفته بیستم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری