۷ پاسخ

اوکی مرسی

منم میدم با رطب خیلی دوس داره موز و سیب و گلابی هم هر بار یکیشو میریزم

من اینکارو میکنم، خرما رو آخرای پخت اضافه میکنم، موزو له میکنم وقتی خنک شد اضافه میکنم

آره عزیزم میتونی
من خرما میریزم با فرنی میپزه
اما موز باید بعد از پخت اضافه کنی

بله عریزم ولی جدا، هردو رو باهم نه
برای فرنی با موز، اول فرنی رو بپز در آخر موز له شده اضاف کن، موز رو‌ نپزی
ولی برای فرنی با خرما، بزار خرما داخل فرنی بپزه

بله با سیب و گلابی و کدو حلوایی و موز و خرما میتونی ترکیب کنی . جدا جدا
حتی میتونی توش بادوم هم بریزی حریره بشه

اره خیلی خوشمزه میشه اتفاقا

سوال های مرتبط