برای کسب پیش اومده تست بده مثبت دربیات ولی آزمایش منفی ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

آخه سر بارداری اولم هرچی میزدم منفی تاواقعا باردار بودم فقط مثبت زد

چون مشکل هرمونی داری باید حتما ازمایش بدی بی بی خطا میده از روی هرمونا تشخیص میده دیگه گاها هم پیش اومده خراب بوده مثلا

بعضی از بی بی چک ها همیشه مثبت نشون میده هاله‌هاش

مثبته مبارکه

بارداری مبارک

نزدیک یک ماه تاخیری دارم ولی کلا دیر بدیر پریود میشم مشکل هورمونی دارم

مثبت دیگه مبااارکه
اینجوری نشنیدم ولی شنیدم منفی بوده آزمایش داده مثبت بوده

مثبته گلم چند روز تاخیر داشتی

برو آزمایش بده ولی بنظرم مثبته از هاله رد شده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی
مامان ♥️ ♥️ مامان ♥️ ♥️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان‌مهراد مامان مامان‌مهراد روزهای ابتدایی تولد