امروز نوبت سونوی انومالی دارم دعا کنید همه چی خوب پیش بره 🥺🥺

۱۰ پاسخ

ان شاالله که سالم باشه
منم ۱۰ روز دیگه انومالی دارم

انشاالله که صحیح و سالم باشه و جنسیت دلخواهت

😍وای جیگر انشالله خیره عزیزم میری جیگر گوشه تو میبینی

انشالله همه چی به خوبی و خوشی میگذره💖

نگران نباش عزیزم همه چی خوبه خوبه ایشالا

منم واسه منم دعا کنید ممنونم

انشالله عالیه عزیزم

ان شاءالله

منم فردا دارم
انشاالله همه چیز عالیه

ایشالله عزیزم همه چی عالی باشه🤲

سوال های مرتبط

مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری