گدووووو😍😍😍
ای جان😍پسر منم خیلییی علاقه داره😂
ماشالله گردن میگیره
بچه منم همینه
بجای خنده تلوزیون خاموش کن عزیزم عادت میکنه
برا تمرکز روی کارهاش در اینده تاثیر داره
اگرنه پسر منم تا تلوزیون روشنه میخاد نگاه کنه پشتی میذارم جلو صورتش
منم دخترم نگاه میکنه ولی میگن نگاه نکنه ک چشمم ضعیف میشه
پسرمنم خیل دوس داره اما من نمیزارم ببینه
بچه منم باید تلوزیون ببینه یا با بادکنک هلیومی که داره بازی کنه وگرنه به کارام نمیرسم
دقیقا منم همین مشکل رو دارم 😂😂
یه چیزی بگم؟ شاید اشتباهه ها ولی تجربه شخصیمه
دختردایی من از وقتی به دنیا اومد. خیلی زیاد باهاش وقت میگذروندم
همش بغلم بود و خودمم چون کوچولو بودم باهم مینشستیم تلوزیون میدیدم
الان ماشالا دکتر شده و تمرکزش عالیه
خودمم همینطور
نمیدونم چرا میگن تلوزیون مخربه☹️
عزیزم خییییییییییییییییییلی مخربه نه تا یک سال تا ۲سال اصلا نباید ببینه
من به خواهرشوهرم میگفتم اعتنا نکرد حالا که بچش رفته کلاس اول تمرکزش صفره.عصبی.پرخاشگر
🤣🤣🤣اخ ننه کوپولی
نزار ببینه اجی واسش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.