شما تا چند ماهگی بچه هاتون از ننو استفاده ‌کردید؟

۶ پاسخ

من‌ک‌پاره شدم‌تا‌دخترمو ازش گرفتم‌تا ۶ ماهگی بعدش ب زور درش‌اورذم‌عادت کرده بود‌بیچارم کرد

من هنوزم دارم استفاده میکنم
تا ۲ سالگی میشه استفادش کرد

هنوزم دارم استفاده میکنم

من از ۱۷روزگی گذاشتم تا نزدیک چهار ماهگی

هیچوقت

5 ماهگی

سوال های مرتبط