خانما پاهای دخترم اینحوری هست طبیعی عست یا ن

تصویر
۸ پاسخ

دختر منم اوایل همینطوری میکرد خیلی استرس داشتم

همین الان یهویی 🤣🤣

تصویر

چه قدر پاهاش کوچیکه. من دخترم دیروز ۳ ماه رو کامل کرده ولی پاش انقدره

برا دختر من اینجوری نبود

چون کوچیکه

اره خب کوچیکن خاهربنظرم طبیعیه

بطرف بيروت ماساژ بده حتما من دادم درست شد تا صفت نشد بكن به منم دكتر گفت

میگم کج نیست

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی