سلام دوستان دقیقا چند هفته باید واسه NTمراجعه کنیم

۵ پاسخ

من دکترم گفت یازده هفته سه روز برم

۱۲ هفته بهترین تایمه
من ۱۲ هفته و ی روز طبق سونو قلب رفتم

۱۱ هفته و ۵ روز قبل ۱۲ برو، دیر بری عدد انتی بالا نشون میده نگران میشی الکی

۱۲ هفته و سه روز

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نجات مامان نجات هفته سی‌ام بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وششم بارداری