تا ۴۰ روز بعد زایمان اکثر دردا به خاطر جمع شدن رحمه و بازگشت بدن به حالت عادیشه...
طبیعیه شیر تولید بشه توسینه و درد بگیره... اگر بدوشی همفک کنمبیشتر درد بگیره... یا اگر کم سینه بدی ب بچه این حالت طبیعیه... از جفت سینه ها هربار شیر بده. سخته اما مادری کردن همینه دیگه تا بزرگ بشن پیر ما درمیاد😄
خالی نیس شیر دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.