بچه هاا این کیت تخمک گذاریه این نواز زرد رنگ وبردارم یا بمونه

تصویر
۳ پاسخ

سلام نه فک نکنم باید بمونه نباید بکنی
اصل کار اون قسمت پایینشه که فلش و max نوشته

فکر کنم اون واسه اینه بتونی نوارو که تو ادرار گذاشتی دست بگیری
جای دسته
منم همین مارکو استفاده کردم
در نیاوردم

نه گلم باید بمونه .از قسمت فلش بزار روی ادرار بعد از یک دقیقه بیرونش بیار

سوال های مرتبط