سلام نه فک نکنم باید بمونه نباید بکنی
اصل کار اون قسمت پایینشه که فلش و max نوشته
فکر کنم اون واسه اینه بتونی نوارو که تو ادرار گذاشتی دست بگیری
جای دسته
منم همین مارکو استفاده کردم
در نیاوردم
نه گلم باید بمونه .از قسمت فلش بزار روی ادرار بعد از یک دقیقه بیرونش بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.