گلم مگه با گریه خوب میشه شکلات تلخ بخور زود تکون میخوره بیشترم رو پهلو چپ بخاب
گریه چرااااا برو دکترعزیزم انشالله که چیزی نیست
یه چیز شیرین بخور ب پهلو چپ دراز بکش
دورت بگردم گریه چرا
انقدر حقوق شوهرمو کم ریختن خواهر نمیدونیم بریم خرید خوراکی بدیم به قسطا واقعا زندگی سخته
بچه هم ناراحته خوب
چرا گریع برو دکتر یه چیز شیرین هم بخوز
من هروقت حرکات بچم کم میشه یکم نوشابه میخورم راه میرم بعددرازمیکشم یهوشروع میکنه به تکون خوردن
آب قند بخور ب چپ بخواب اگه بازم کم بود برو بهداشت صدا قلبشو بزارن
عزیزم منم جمعه ای خیلی گریه کردم دیگه بچم تکون نمیخورد رفتم صداقلبشو گوش کردم و سونو رفتم شکرخدا همچی خوب بود.
طبیعیه وقتی گریه میکنی نی نی هم ناراحت میشه و تکونش کم میشه.سعی کن آهنگ شاد بذاری و خوشحال باشی ببین اونموقع چطور تکون میخوره
واسه چی گریه میکنی دختر میدونی ناراحتی تو چقدر واسه بچه بده چقدر خطر داره اول یه چی شیرین بخور و دراز بکش
انشالله تکون میخوره ولی بازم خود دانی خیالت راحت میشه برو دکتر
آب قند بخور به پهلوی چپ دراز بکش
اگه تکون نخورد برو دکتر
عزیزم گریه بدتر میکنه که بچه تکون نمیخوره اینجوری یه ابمیوه شیرین بخور بعدش به پهلو چپ بخواب حرکاتش رو چک کن استرس و گریه رو بذار کنار
چرا گریه میکنی نکن با خودت وبچت اگه میتونی برو بهداشتم ضربان قلبش برات میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.