اگه تو خانواده مادر فاویسم(حساسیت به باقلا) نباشه بچه هم دچار فاویسم نمیشه
بهتره ندی بهش بچه من فاویسم نداشت اما پارسال بخاطر دست زدن و خوردن باقالی بستری شد و خیلی خیلی بد شد
اگه حساسیت نداره و تو بهداشت اون ازمایش که سه روزگی از کف پای بچه میگیرن خوب بوده اشکال نذاره بده نوش جونش
ن اصلا بده بخوره
اگه فاویسم نباشه مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.