۵ پاسخ

اگه تو خانواده مادر فاویسم(حساسیت به باقلا) نباشه بچه هم دچار فاویسم نمیشه

بهتره ندی بهش بچه من فاویسم نداشت اما پارسال بخاطر دست زدن و خوردن باقالی بستری شد و خیلی خیلی بد شد

اگه حساسیت نداره و تو بهداشت اون ازمایش که سه روزگی از کف پای بچه میگیرن خوب بوده اشکال نذاره بده نوش جونش

ن اصلا بده بخوره

اگه فاویسم نباشه مشکلی نیست

سوال های مرتبط