نان آی ار میدم اوایل خوب بود هم وزنگیریش هم رفلاکسش هم بالا آوردنش خوب شده بول الان دیگ بزور بهش شیر میدم بالا هم میاره
من نان ای آر میدم
دخترم رفلاکس پنهان داره خیلیی بهتره خیلی تغییر کرده از روزای اول بالا نمیاره خرخرش کم شده
دوستم میگفت ببلاک ای ار میده ب بچش خوبه دیگه بالا نمیاره
منم پسرم از دیروز همش بالا میاره بعد از شیر تا اخر هفته هم دسترسی ب دکتر ندارم
مبخام ببلاک ای ار بدم بهش ببینم چطور میشه
برای من رفلاکس پنهان داره بیومیل دادم کلی بالا اور بچم تا الان خوب ورن نگرفته حالا باید یک چی دیه تست کنم🫠
من دخترم رفلاکس داره میدم خیلی غلیظه نسبت به شیرای دیگه
سینه و شکم بچه اتو با روغن زیتون ماساژ بده
بیومیل مزخرفه وزن نمیده
ای ار برای بچه های که رفلاکس شدید که شیر بشدت بالا میارن
برای رفلاکس پنهان نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.