شما هم خیلی گشنه میشین من همش دلم ضعف میره و معده درد میگیرم از گشنگی

۸ پاسخ

اره هی میخورم هی ضعف هی میخور هی ضعف 😑

منم همش ضعف دارم حتی بعد خوردن هر چیزی....ولی غذام خیلی کم شده تا میخورم فورا حالم بده میشه حالت تهوع میگیرم از انورم همش ضعف میکنم🤕

منم همینجوریم دقیقا ولی صبحا حالت تهوع دارم گلاب ب روتون زرد آب بالامیارم

منم هی ضعف میکنم الان غذا خوردم ولی بازم ضعف کردم 🤣

منم معده درد می‌گیرم از شدت ضعف ولی نمیتونم بخورم

منمم معده ام ضعف میره ولی اشتها ندارم🫠گاهیم حالت تهوع ریزی دارم

منم دلم همش ضعف میره ولی دلم چیزی نمیخادبخورم

من همشم گشمنه حتی وقتی دارم غذا میخورم😂😂

سوال های مرتبط