مامانا چرا هرچی میخورم بازهم دلم ضعف می‌ره همش گشنه هسم

۶ پاسخ

منم اینجور بودم بهتر شدم الان

معده سرد داری رب به بعد غذات بخور

طبیعیه من همچنان وضعم همینه هر لحظه گشنم

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

بیشتر چیزهای پروتئین دار بخور مثل مرغ، تخم مرغ، قارچ، عدسی زیاد بخور

منم همینجوری ام

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری