منم اینجور بودم بهتر شدم الان
معده سرد داری رب به بعد غذات بخور
طبیعیه من همچنان وضعم همینه هر لحظه گشنم
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
بیشتر چیزهای پروتئین دار بخور مثل مرغ، تخم مرغ، قارچ، عدسی زیاد بخور
منم همینجوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.