۳ پاسخ

منم ۵هفته هستم ک ار پنچشنبه لکه بینی دارم ولخته میبینم فقط شیاف گذاشتم واستراحت کردم

شیاف بزار استراحت کن اگه دیدی بیشتر میشه برو دکتر

عزیزم منم لکه بینی داشتم،رفتم دکتر.شیاف نوشت.روزی دو بار میذارم و دیگه نداشتم

سوال های مرتبط