۳ پاسخ

من میگیرم هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک و حریره بادوم

من شیر خودمو کامل میدم روزه میگیرم عزیزم

من ک گرفتم از اول رمضان بچم دیگه همون بیس درصد هم سینمو نمیگیره

سوال های مرتبط