بچه ها از تجربه زایمان طبیعی دومتون میگین 🥲

۳ پاسخ

اره سوال منم هست

مطمئن باش خیلی بهتر از اولیه

زایمان طبیعی دوم که خیلی ترس نداره تجربه داره بزرگ هم شده 😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد