کسی از این شیرخشکا استفاده کرده راضی هستش؟

تصویر
۶ پاسخ

مامان لیانا شیرخشک بیومیل پلاس من میدم هم خیلی چرب هم داره وزن میده به پسرم من پسرم 6ماهگی 7کیلو بود الان تو 20روز حدود 500گرم اضاف کرده

درخواستمو قبول کن لطفا

عزیز امتحان کردی؟ راضی هستی وزن دهی خوبی داره ؟ دکتر گفت سیمیلاک نئوشور بدم اما همه میگن اون برا بالای یک ساله 😮‍💨

مامان لیانا جان
خوبی؟؟؟
چند روزه نیستی عزیزم،؟؟؟

خيلى خوب وزن ميده من يه مدت يهش خارجيشو دادم ، الان كه ايرانيشو ميدم بازم خوب وزن ميده

چرا ایرانی نمیدی؟

سوال های مرتبط