۸ پاسخ

هیچی.فقط دو تا پیاز بزرگ.کف روش موقع جوش اومدن بگیر بریز دور

من هیچی نمیریزم

نخود بزن خیلی مقویه

برگ بو دارچین سیر

من هیچی نمیریزم

دارچین
ساقه کرفس
سیر
هویج

من فقط پیاز نمک یکم زردچوبه همین چون برا بچس بهتره زیاد چیزی قاطیش نکنی

برگ بو هویج ادویه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی