سلام
من قلم گاو گرفتم چجوری عصارشو
بگیرم ممنون میشم بگین

۲ پاسخ

باید یه روز بزاری با شعله کم بپزه که حسابی عصاره بده

اب میریزی میزاری‌بجوشه با پیاز و نمک،دوس داشتی میتونی یکم فلفل ام بزنی انقد بپزه ک استخونش ام‌نرم‌بشه بد گوشتاشو و مغز استخوان و جدا میکنی با اب گوشتی ک میمونه میکس میکنی

سوال های مرتبط

مامان ستاره سادات مامان ستاره سادات ۱ سالگی
مامان فرازی مامان فرازی ۱۶ ماهگی