۳ پاسخ

اسمش کستره من دادم به بچم ولی چون طبعش گرم بود دیگه ندادم

اینا مواد نگهدارنده داره ضرر داره نده

من اصلا ندادم ونمیدم

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐(یاس) مامان گلابی🍐(یاس) ۱ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی