من یه بار دو روز بعد از تاریخ پری رفتم بتا گفت چون عدد داره نه مثبته نه منفی سه روز دیگه باید بیایی امروز که ۵ روز گذشته رفتم عدد بتام اومده بود پایین گفت منفیه حالم خیلی خرابه چون من همیشه اولین بار باردار شدم تا حالا این حس رو تجربه تکرده بودم میگم یعنی به نظرتون زود رفتم؟
چون حس میکنم باردارم به خدا🫠😕
اره خیلی حس بدیع 😭😭😭🥺
خیلی
حالم خیلی بده🥹😭
تست زدی اول؟بعد رفتی بتا؟یا مستقیم بتا دادی؟
اشکال نداره انشالله ماه بعدمثبت بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.