۲ پاسخ

عزیزم هرزمان بیبی چکت مثبت شد برو آزمایش درغیراینصورت چرا خودتون رو اذیت میکنین
حتی بیبی چک دوخط بشه دیگه نیاز به ازمایش هم نیس

طلیعی اقدام کردی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری