ترشحات هست
شاید جیش کردی
سلام
بحث با شوهر شیرینی زندگیه
ولی سعی کن تو حاملگی اولین نفری که باهاش آرامش بگیری شوهرت باشه
در روحیه خودت و بچت خیلی تاثیر میزاره
تو داری مامان میشی
ولی بدون قهرمان زندگی اول شوهرته بعد بچه
نزار به خاطر بچه شوهرت احساس کمبود کنه
روحیه در حاملگی حساس میشه اینو با زبون دوستی بگو به شوهرت نه با جیغ
تا فردا یکم بیشتر حواست به خودت باشه و چک کن که این خیس شدنه ادامه نداشته باشه
اگه داشت باید چکاپ بری
اگ کیسه باشه خیلی خطرناکه برو چک بشی
نه عزیزم ترشحه🫠🫠🫠
چرا انقد به خودتون استرس وارد می کنید یعنی ارزش داره انقد ناراحتی
نه خواهر
نه مشکلی پیش نمیاد
ن بهت فشار اومده لابد جیش کردی🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.